آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



windows-10-mobile-tiles-12_story

یک ماه پس از در دسترس قرار گرفتن بیلد ۱۰۱۶۶ ویندوز ۱۰ موبایل، بالاخره مایکروسافت امروز بیلد جدیدی را با بهبود های کلی در کیفیت منتشر کرد. بیلد ۱۰۵۱۲ اکنون در دسترس اینسایدر های Fast قرار دارد. اما همان طور که می دانید این بیلد نیز مانند بیلد های قبلی مشکلاتی به همراه دارد. 

وجود برخی از مشکلات، مانند کار نکردن برنامه Movies & TV ناشی از وجود خطاهایی در پخش ویدیو نیز قابل توجه است. مشکلات و مسایل مختلفی در این بیلد وجود دارند که مایکروسافت در یادداشت ها و اطلاعات مربوط به بیلد ۱۰۵۱۲ با جزییات به آن ها پرداخته است. لیست این مشکلات و راه حل رفع برخی از آن ها را با هم میخوانیم.

  • هات اسپات موبایل در این بیلد کار نمی کند. هنگام به اشتراک گذاشتن اینترنت موبایل خود از طریق هات اسپات، دیگر دستگاه ها نمی توانند آی پی معتبری از موبایل شما دریافت کنند و پیام “عدم دسترسی به اینترنت” نمایش داده خواهد شد.
  • تصدیق دو مرحله ای برای MSA با شماره موبایل شما در این بیلد کار نمی کند. اگر موبایل خود را ریست کنید، در اولین اجرا نمی توانید بیش از ۲ کاراکتر را برای تایید موبایل یا تصدیق پیام کوتاه وارد کنید. اگر شما ایمیل فرعی برای تصدیق دو مرحله ای دارید، آن ایمیل را انتخاب کنید. به عنوان راه حل، ایمیل فرعی را برای تصدیق دو مرحله ای اضافه کنید.
  • بعضی موبایل ها شاید مدت زمان زیادی را در مرحله بعد از به روز رسانی که به اصطلاح “مهاجرت” گفته می شود بمانند. صبر کنید و اجازه دهید مرحله “مهاجرت” تمام شود.
  • برنامه هایی که از صدای پس زمینه استفاده می کنند مانند Groove، پادکست، پاندورا و… بعد از دریافت به روز رسانی از طریق استور کرش می کنند. ریبوت دستگاه این مشکل را حل خواهد کرد.
  • بعضی از موبایل ها که کاشی های زیادی را به صفحه استارت پین (سنجاق) کرده اند شاید در مرحله “Loading…” گیر کنند. در این صورت باید موبایل ریست شود یا از طریق برنامه Windows Phone Recovery Tool به ویندوز فون ۸.۱ بازگردند.
  • بعضی از برنامه ها ممکن است از طریق استور آپدیت نشوند و هنگام آپدیت با ارور ۰x80073cf9 مواجه شوید. پاک کردن برنامه و نصب دوباره آن این مشکل را حل خواهد کرد.
  • برنامه Movies & TV در این بیلد کار نمی کند (پخش ویدیو فعلا معیوب است).

با توجه به این که هنوز در مرحله پیش نمایش هستیم می توان با اطمینان گفت این لیست کامل مشکلات موجود در این بیلد نیست. مانند هر نرم افزاری که در نسخه پیش از عرضه هست انتظار برخورد با باگ ها و کرش های ناشناخته را داشته باشید. اگر شما آماده مواجه با این مشکلات نیستید، بهتر است این بیلد را نصب نکنید به ویژه اگر فقط یک موبایل دارید. همچنین مایکروسافت اعلام کرد Insider Hub در این بیلد موجود نیست و در بیلد های آینده شاهد معرفی دوباره آن خواهیم بود.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید