آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



گجت استثنایی برای گوشی های هوشمند در سال 2013 به بیرون عرضه شدند و هر کدام از انها فواید خود را برای اسمارت فون های ما دارند.در ادامه همراهیمان کنید.

           

1.FitBit Flex

 

         

 

fitbit flex یک گجت جالب و در عین حال کار امد است که شرکت fitbit ان را عرضه کرده و میتواند ارتعاشات بدن،میزان ضربان قلب،میزان مصرف کالری و.... را برای استفاده کننده نمایش دهد.در ساخت این گجت از یک نوع طراحی خاص مینیمالیستی استفاده شده که هر کسی را به خود جلب میکند.نکته خوب این است که fitbit میتواند با سیستم عامل های ios و android همگام شود.

 

 2.Nike+Fuelband SE

           

nike+fuelband se ساخته شده از صفحه نمایش led به طوریکه در هر لحظه رنگها را تغییر میدهد و خیلی شیک به نظر می اید.این گجت میتواند اطلاعاتی از نظیر مقدار مصرفی کالری،میزان ضربان قلب و...را برای شما نشان دهد.یکی از نکته های خوب این گجت مقاوم یا ضد اب بودن و یک باتری عالی پنج روزه و همگام سازی با بلوتوث و ios میباشد.

 

3.Zephyr HxM Bluetoth Heart Monitor

           

zephyr hxm یک گجت ضربان شمار قلب میباشد که میتوان ان را به قفسه سینه وصل کرد و میزان ضربان قلب و زیاد و کم شدن ان را مشاهده کرد.

این گجت را میتوان با سیستم عاملهای ویندوز 8 و ios همگام سازی کرد و از طریق دستگهاه های خود میزان ضربان قلب را دید.همچنین امکان ارتباط با بلوتوث هم در ان گنجانده شده است.

 

4.Jay Bird Sportsband 2 

           

jay bird sportsband 2 مانند یک گوشی ورزشی طراحی شده است.این گجت در هنگام ورزش میزان کالری،ضربان قلب و حتی امکان گوش دادن به موزیک را فراهم میکند و میتوان ان را با استفاده از بلوتوث به دستگهاه های دیگر مرتبط نمود.

 

5.Withings Smart Body Analyser

          

withings smart body analyser ترازویی فوق العاده که از همه نظر میتواند بدن را انالیز کند.این ترازو اطلاعاتی خاص در مورد میزان وزن،میزان چربی،ضربان قلب و همچنین کیفیت هوای اطراف را برای شما نمایان میکند و همچنین میتوان ان را با دستگاه های اندرویدی و ios همگام سازی کرد.

 

6.Jawbone Up

           

jawbone up گجتی که قطعا از هم نوعان خودش یک گام جلوتر است.شیک بودن را برای شما فراهم می اورد و هیچ وقت عقب نمی مانید.با این گجت میتوانید اطلاعاتی اعم از میزان کالری سوخته شده،تعیین میزان زمان مناسب برای خواب،تعیین زمان طول کشیدن به خواب رفتن، و همچنین میتوانید وارد برنامه رژیم غذایی شوید و انواع غذا ها و نوشیدنی هایی که برای بدن شما لازم است را شناسایی کنید.اگر از سیستم عامل ios هم استفاده میکنید میتوانید این گجت را با دستگاه خود مرتبط کنید.

 

7.Tune Belt Sport Armband

            

 

tune belt sport armband ایفون شما را به یک گجت فوق العاده و کار امد تبدیل میکند به طوریکه میتوانی گوشی موبایل خود را در ان قرار دهید و به مچ خود ببندید.این گجت اطلاعاتی از نظیر میزان ضربان قلب،میزان مصرف کالری و حتی امکان گوش دادن به موسیقی را برای شما فرام می اورد.

 

8.Wahoo Fitness Blue Sc Bluetooth Speed And Cadence Sensor

       

wahoo fitness blue sc bluetooth speed and cadence sensor گجتی مخصوص دوچرخه سواری با ظاهری شیک و رنگ مانیتور ابی اطلاعاتی را از نظیر سرعت و شمارش کیلومتر را در اختیار شما میگذارد که همچنین میتوان ان را با دستگاه های ios خود مرتبط نمود.سازندگان این گجت امکان پخش موسیقی را هم برای ان فراهم اورده اند تا هنگام دوچرخه سواری لذتی بی نهایت را از ان تجربه کنید.

 

9.Sennheiser CX 685 Sports earphone

            

sennheiser cx 685 sports earphone هندزفری فوق العاده برای انهایی که می خواهند همواره صدای مطلوب تری را بشنوند.این هندزفری در برابر اب،ضربه مقاوم بوده و به هیچ وجه امکان عرق کردن به گوش ها را نمیدهد.یک وسیله ایده ال در هنگام ورزش کردن،به این علت که پشتی های ان در لابه لای گوش فرو میرود و دیگر از افتادن و تکان خوردن خبری نیست.این هندزفری عنوان بهترین گجت مورد استفاده در هنگام رانندگی را به خود اختصاص داده است.

 

10.Withings Smart Blood Pressure monitor

           

withings smart blood pressure monitor را به ایفون یا ایپد خود متصل کنید و ان را به بازوی خود ببندید که به راحتی میزان فشار خون خود را میتوانید مشاهده کنید.این گجت به وسیله یک سیم به دستگاه ios شما متصل میشود و داده های به دست امده از ان را برای شما نمایش میدهد.

 

نظر شما درباره این 10 گجت برتر چیست؟


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید